Въведение

Казват, че наднорменото тегло е нездравословно. Ами така е!  Аз съм го изпитала на собствения си гръб (и крака) .  Правила съм различни диети, от които ефекта беше временен. Пила съм и разни хапчета и хранителни добавки. Имаше си и причина да пълнея - стрес, алергия, застоял живот и добър апетит.Ужас нали ! Взех решение, че трябва да спортувам активно. И ето ме вече най-активната спортистка във фитнес центъра. Взех си  карта с неограничен достъп за всички тренировки и реших да изпробвам кои от предлагани те спортни занимания ще ми допаднат. Понеже са ми по напреднали годинките, не ми се подскачаше, обаче ми допадна тъй наречения "спининг"- каране на специално колело - изправяш се на педали и караш  под ритъма на приятна музика и с ръководството на инструктор. Друго което ми допадна, беше Йога (Хатха-Йога). Ето вече 2 години тренирам активно, от тренировките излизам вир вода и не съм свалила нито килограм. Обаче спорта ми помогна да добия тонус, да се движа по-пъргаво и бързо, да съм по издръжлива. Може и да не съм отслабнала на килограми, обаче се стегнах и почнах да нося по малък размер дрехи.От фитнес салона момичетата ме успокояват, че съм стопила тлъстени, но съм натрупала мускули, които тежали, та затова не съм свалила килограми. Да ама аз искам да сваля! Колко лесно се пълнее, а колко трудно и направо невъзможно се отслабва. Затова искам да дам съвети в тоя блог на хората които са пълни, на хората които тепърва чустват, че напълняват. Ще споделя моя опит, моите грешки и всички диети които съм пробвала . Стигнала съм до извода , че не трябва на всяка цена да се отслабва  и то с  драстични диети и гладуване. Трябва да се разбере първо каква е причината за пълнеенето. Винаги има причина. Има хора, които ядат като слонове и пак са кльощави. Значи работата не е само в в яденето. Хората са различни ,водят различен начин на живот и затова към всеки случай трябва да се подходи индивидуално, но тук смятам да споделя с вас  всичко което което знам  по въпроса  и може да ви помогне да отслабнете или да не ви позволи да не напълнеете. Смятам, че все ще бъда полезна на някой
Всички материали които публикувам в този блог целят единствено осигуряване на образователна информация, а не медицински инструкции.
 Информацията и мненията са дадени с най-добри намерения от страна на автора.



Коментари